20 februari 2018

Börsen Fanny

Det har kommit många förfrågningar om mönster till den här börsen så jag gjorde slag i saken och nu är det här
 Börsen Fanny är 20 cm bred och 12 cm hög

 Såhär ser den ut från sidan

 Baksidan av börsen

 Många fack. Två dragkedsfickor, fem öppna fickor och fyra kortfickor med plats för tolv kort

 Jag har frossat i färger när jag sydde upp modellen

 Sidan ser ur som en solfjäder när börsen är öppen

 Locket hålls stängt med ett magnetlås

 Sydde tidigare en likadan börs i blått/grått/lila

 Tygerna till båda börsarna har jag färgat själv, som botten använde jag vitt lakanstyg

Som ni ser är den rymlig, man får plats med både det ena och det andra.

Vill du beställa mönster till Fanny är det bara att mejla mej på adressen: lappeklipp@hotmail.com

Mönsterförpackningen kostar 10,50 euro och man kan betala med PayPal eller som bankgirering

Tähän kukkaroon löytyy kaavat myös suomen kielellä. Kaava/ohje-paketti maksaa 10,50 € ja maksun voi suorittaa joko PayPalin kautta tai pankkisiirtona. Ota yhteyttä sähköpostitse jos haluat tilata: lappeklipp@hotmail.com

Inga kommentarer: